Morning Morning!

God morgon god morgon!
Jag skrev ju i förra inlägget att idag skulle jag ta en sovmorgon, a jo tjena, vakna 09 av att brevbäraren kommer med en tidning!! det small ju som aldrig förr!
Sen tänkte jag att jag skulle somna om igen, men nej, då är det någon som spolar vatten i hundra år så det lät som aldrig förr! Så jag gav upp och gick upp 09.30 ungefär.
Det jobbiga är ju att jag somna efter 03 inatt, så jag har inte fått så himla många timmar sömn inatt, inte så många som jag behöver iaf ;)

Men nu är jag typ klar för att gå till Angelika och sen till stan :P

ska läsa igenom arbetet nu bara och skicka in det :)

Vi hörs säkert senare ;)

Ha en härlig Fredag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0