Jäkla skit kurs!

Asså jag får lite panik inför den här kursen som vi har börjat på idag!!
Just nu känns det som om jag aldrig kommer klara den, men jag ska verkligen göra så gott jag kan!
Men att det är en engelska bok som jag måste översätta gör det ju inte lättare direkt!
Hatar engelska, tur att google translate finns säger jag bara!
Men det kommer ju ta tid att översätta så det är väl bara att sätta igång nu då?
ja jag ska faktiskt vara duktig och börja nu, lika bra känner jag!
usch.. den här kursen verkar ju inte ens vara intressant.. typ som naturkunskap, och det är ju INTE det roligaste ämnet om man säger så, inte för min del iaf!! :(
Tycker ju inte ens sånt är intressant så det lockar mig ju inte nånting... kommer gå till skolan nu bara för att jag måste.. suck!

Tog en bild på en sida i boken bara för att ni ska få se hur liten texten är och att jag ska översätta de flesta kapitel i denna bok =/ 
Jag kommer inte ha något liv dessa 6 veckor! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0