"Jag kan, jag vill, jag ska!"

Idag skulle jag ju gå upp tidigt för att plugga.
Jag hade ställt klockan på 09, men tror ni jag kom upp då eller?
NEJ såklart inte, var stentrött då och orkade verkligen inte!
Så jag somnade om och vaknade 11 och då var jag bara tvungen att gå upp, fast jag kände att jag kunde ha sovit längre :P

Men jag har faktiskt pluggat sen jag gick upp :D
Duktigt av mig va?

Nu kan jag faktiskt inte göra så mycket mer på arbetet för jag behöver böckerna som Angelika har, väntar på att hon ska komma hem så jag kan hämta dom!
Är helt hetsig nu känner jag, vill verkligen ha böckerna nu så jag blir klar!
Har ju kommit in i pluggandet nu, så jag vill ju inte ge mig!
Men tyvärr så måste jag ju göra det eftersom jag måste vänta på Angelika :P

Så vad ska man göra nu då när man inte ska plugga?

Det som är störande är att Erika och Sofie är på bio nu, som började halv fem. Och jag vill ju jättegärna se den filmen men tackade nej att följa med eftersom jag var tvungen att plugga. Men om jag hade vetat att jag inte hade något att göra nu så hade jag ju kunnat följa med :( grymt störande faktiskt! :(

Nej nu är jag rastlös, får väl ställa mig och diska eller nåt :p haha.

Bjuder på en sommarbild på mig från förra sommaren på Öland ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken underbar bild!

Och hoppas du kan fortsätta med pluggandet sen då :)

2011-03-24 @ 17:22:29
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: Ja det är en härlig bakgrund iaf :P

Mm ska försöka dra igång med pluggandet nu igen, jag vill bara bli klar med det NU!!

2011-03-24 @ 19:25:18
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: linnea

kul o se att du är i full gång igen :D o ännu mer glad blev jag över rubriken ;) Pusss på dig gumman!

2011-03-24 @ 22:42:33
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Linnea: Jaa nu är jag riktigt på gång :D haha ja man blir peppad när man skriver de där orden :D puss <3

2011-03-24 @ 23:15:17
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0