Jag är klar!! :D :D :D

Hallå!!
Jag tror inte detta är sant, men helt ärligt... jag är KLAR med arbetet!!
Jag är klar... helt klar, jag behöver inte skriva något mer i det förbaskade arbetet!!
Asså jag tror inte ni förstår hur GLAD och LÄTTAD jag är just nu!! :D :D :D
Imorgon ska jag bara läsa igenom det en gång, sen skickar jag in skiten!
och jag måste erkänna att detta är nog det sämsta arbetet jag har gjort hittills i skolan, eftersom jag inte har haft någon motivation för fem öre och inte orkat läst i böckerna seriöst utan bara letat lite vad som låter bra och skrivit ner det. haha herregud alltså, jag vet ju att jag kommer få komplettera arbetet, men ärligt talat så skiter jag i det, för då kommer jag iaf få veta vad det är jag ska komplettera, nu visste jag ju typ inte vad jag skulle skriva överhuvudtaget :P

JAG ÄR KLAR MED ARBETET!! Wiiiee!! :D

Nu ska jag ta mig en nattedusch (nytt ord som jag precis kom på?) sen ska jag lägga mig och kolla på vänner :D och imorgon ska jag sova ut! hur sköönt som helst, det är jag värd, eller hur??

Imorgon kommer jag ha fullt upp! hujeda mig! men kul kommer det bli tror jag :D
Behöver ha lite kul nu faktiskt, för just nu känns det som om allt är som en berg o dalbana.

Och detta har jag sagt förut men lär mig aldrig, men nu ska jag försöka iaf:
Nästa gång jag ska göra ett arbete eller inlämningsuppgift så ska jag börja med det så fort som möjligt, inte göra det i sista stund, så det så!

Vi får se hur länge det varar ;)

Nej natteduschen väntar ;)



Bjuder på bilden. En glad Jenny som jag hoppas kommer hålla i sig ett tag iaf.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad härligt! Och vilken härlig bild! :)

2011-03-25 @ 10:30:57
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0