Hemma från universitetet

Hallå!
Nu är jag hemma från universitetet,
Har lagat mat och ätit och nu sitter jag i soffan och bara tar det lugnt.
Jag borde plugga men har fått sån dår fruktansvärd värk i pannan som jag hade när jag var sjuk så just nu klarar jag nog inte av att plugga, får nog ta mig en tablett så kanske det blir bättre.

Hur gick presentationen idag då?
Jag tror att det gick bra iaf :P
Jag var grymt nervös, stod och skaka och tror det märktes lite på min röst att jag var så nervös.
Men annars gick det bra, gjorde inte bort mig något iaf haha :P

Men jag måste verkligen öva på att stå längst fram sådär, inge kul att bli så nervös :(

Nu ska jag inte in något mer till universitetet förrän på Måndag, för då börjar en ny kurs.
Så den här kursen är slut nu, ska bara lämna in arbetet på fredag, sen är jag klar :)

Och på fredag blir det klassfest, då ska jag få gå ut i Karlstad!! :D :D
Jag tror det kommer bli grymt kul :D:D
Jag har ju aldrig varit ute i Karlstad så det ska bli spännande, Men jag VET att det kommer vara mycket mycket bättre ute där än vad det är här i Karlskoga ;)

Nej nu blir det tv en stund, sen försöka plugga och sen Big Brother, har ju mina dejter Sofie och Erika (ibland bara Erika om sofie redan har gått och lagt sig) ;)

Ha en bra Onsdag kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0