Galet förkyld!

Har kommit igång lite med bloggen igen, kommer nog inte bli lika intensiv som innan utan jag kommer nog skriva här när jag känner för det bara. Så helt enkelt lite då och då kommer det nog komma upp ett nytt inlägg här!

Just nu tänkte jag bara klaga om min jäkla förkyldning som jag har fått!
Ärligt talat så har jag aldrig varit såhär förkyld förut i hela mitt liv (inte vad jag kommer ihåg iaf). Nu har jag gått och varit dunder förkyld i 9 dagar och det har inte släppt någonting alls!
Jag är SÅ förkyld så jag känner inga smaker när jag äter eller dricker, känner heller ingen lukt. Helt sjukt verkligen! Så kanske jag har haft i några dagar förut när jag har varit förkyld, men absolut inte över 9 dagar :O Det är verkligen hur tråkigt som helst när man inte känner några smaker :(
Och sen denna huvudvärk som jag har fått nu!! Helt galet, har aldrig haft sån här huvudvärk förut. Det går verkligen inte att beskriva vilken smärta det är! Jag kan inte ens hosta eller snyta mig utan att det gör ont i huvudet. Och några tabletter hjälper inte. Helt värdelöst! Det här med huvudvärken började i Lördags morse, trodde först för att det var att jag var på fest på fredagen och kom hem sent, men icke då, tog tablett men hjälpte inte, och sen fortsatte denna huvudvärk... och har den fortfarande. Jag orkar snart inte med det här mer ska jag säga er, går verkligen inte att beskriva hur jobbigt det är =/

Min granne sa att hennes ena son hade haft likadant, och dom hade varit till vårdcentralen och dom hade sagt där att det är ett virus. Han hade haft huvudvärk i över 2 veckor. Så det kanske är det då? Så jag får väl stå ut i 2 veckor helt enkelt... Men hoppas på att det går över snart!!

Sådär, nu har jag fått klagat lite också :P

Ikväll blir det bara en mys och slapparkväll framför tvn :)

Hoppas alla ni mår bra iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0