En grymt bra helg! :D

Nu är jag tillbaka, har haft fullt upp denna helg så har inte kunnat bloggat något!

Men shit vilken rolig helg jag har haft :D
Jag är så himla glad att jag har så underbara vänner :D

I fredags var det ju klassfest i Karlstad, och det var skit kul :D
Riktigt kul att få träffa och lära känna nya människor, det blev utgång på glada ankan och där dansa vi loss hela kvällen! Underbart roligt och tack min bästa klass för en superbra kväll :D <3
Och jag måste även tacka Sofie och Erika som kom in och hämtade mig, NI är bäst!
Hade inte fått gått på klassfesten om inte dom hämta mig så det var verkligen supersnällt! <3

Och igår blev det ju fest igen med vännerna här hemma och några killar från Lidköping!
Det blev fest hemma hos Erika och det var riktigt trevligt och kul :D 
Dock sög ju statt som vanligt, det kunde ju ha varit roligare men det var helt okej där ändå :)
Men jag måste säga att det roliga på hela kvällen igår var nog när polisen kom och Erik fick lite böter ;) hahahaha! Blev en dyr resa hit för honom ;)
Nej men en bra kväll var det iaf, tack alla :D <3

Och idag mår jag toppen verkligen :D 
Har nog aldrig mått såhär bra dagen efter, för jag var go och glá igår kan man ju säga ;)
Har varit lite trött bara men annars ingenting :D 
Om ändå alla dagen efter kunde vara så ;)

Nej nu blir det dusch sen lägga sig och glo på vänner :)
Imorgon börjar jag en ny kurs, och jag är inte taggad för fem öre för det verkar inte vara en lätt kurs :(

Här kommer en bild som jag har tagit från Rebecca i min klass som är från klassfesten :)



 och bilder från igår kommer kanske imorgon, har inte lagt in dom på datorn än så därför får ni vänta lite ;) Tog inte så himla mycket kort igår tyvärr =/ men de jag har ska jag allt visa er :P

Natti Natti :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken rolig helg! :)

2011-03-28 @ 10:15:40
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: verkligen, vill ha fler sånna :D

2011-03-28 @ 11:57:35
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0