Väck mig aldrig!

shit vilket morgonhumör jag har!!
Jag får ett sms 9.30 av mamma där det står att en kompis till henne och pappa kommer hit med ett köksbord som jag ska få, och han skulle komma klockan 11. Jag var ju stentrött och blev tokig på mamma! haha :P såg att jag svarade henne: skojar du!!? jag sover ju!! och efter lite tjat över sms så gick jag väl upp till slut, helt arg :P haha.
Men nu är jag uppe iaf, är trött men förhoppningsvis så piggnar jag väl till snart :)
Ska åka till Murra idag och hälsa på! Det blir nog sista gången jag träffar henne innan jag drar till Öland =/ Men jag får följa henne på hennes blogg och hoppas att hon tar mkt kort på sin mage ;) sen hoppas jag att jag hinner hem innan hon får bebis, det är ju beräknat till 30 Juli.. och någon gång där slutar väl jag jobba? så får hoppas att jag hinner hem! :)

Har ätit frukost nu, så ska börja göra ordning mig så jag kommer iväg snart :)

Uppdaterar ikväll igen :)

Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0