Underbart väder

Vilken dag!
Jag kan ju börja med att säga att jag satte på mig helt fel kläder för denna dag!
Jag såg att det var fint väder ute, men jag tänkte att det blåser väl säkert sådär mycket som det har gjort, så jag drog på mig jeans.... och det ångra jag ju ganska så snabbt när jag kom ut :P
Sofie och jag åkte ner till stan för vi var tvungna att gå in till systemet, mötte upp blirren på stan också. Sen blev det biblioteket, JC, HM och Willys också. När vi var klara så gick jag till mammas jobb med allting plus sofies alkohol, kan säga att det var riktigt tungt!! fick stanna tre gånger på vägen dit, från typ katrinedalskrogen, shit var helt slut när jag kom till mammas jobb, tog en loka och klunka upp på en gång :p Sen tog jag mammas bil och åkte till Murra och hälsa på :) Satt ute och spelade skipbo, sen blev vi så sugna på mjukglass så vi åkte till stan igen, och in på kappahl, stengott var det med glass :D Sen körde jag hem Murra och så åkte jag och hämtade mamma så åkte vi hem till henne. Träffade Linnea en sväng med :)

Har fått massa grejer inför rockfesten imorgon av grannen Irene. Shit vilka nitarmband alltså :P kommer vara rädd att jag skadar någon med dom :P Får se om jag orkar testa allt ikväll, annars får vi se hur det blir imorn ;) herregud kommer få börja göra ordning mig helt tidigt imorn känner jag :P Jag har i huvudet hur jag VILL se ut, sen är ju frågan om det kommer bli så :P

Nu är jag spräng trött, har precis diskat. Fick ta mig en ipren för hade så ont i huvudet.
Ska lägga mig i soffan nu och vänta på Blirren, sen ska vi blanda våran sommardrink ;) hoppas att den blir bra :D

Är stentaggad inför imorn nu :D
Kommer bli awesome!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0