Torsdag kväll!

God kväll!

Härlig dag idag!
Var lite små trött när jag kom till Murra idag, men drack 1000 koppar kaffe kändes det som ;P nej men typ 3 kanske? :O för fika det gjorde vi allt, och snacka massa skit ;) sen blev det även skip-bo omgångar också, först till tre var det, och Murra vann, måste väl erkänna det? =/ Men man måste ju vara snäll mot en gravid kvinna eller hur? ;) haha nejdå ;) nu ska jag inte vara sån, trevligt var det iaf :D Tack Murri för idag :) ♥

Mamma kom och hämtade mig i bråten, och då åkte vi direkt till brorsan där jag hämtade stolar som dom hade i förrådet. Så nu har jag fyra stolar utspritt i hela köket och ett bord som inte är ihopsatt, ska jag försöka mig på det nu ikväll tro? Det är i ljust trä alltihop, så när jag kommer hem från Öland så funderar jag på att måla det vitt kanske? Tror det skulle bli nice i mitt kök :)
Men i alla fall, nu kom jag bort mig lite.. när vi hade lämnat stolarna här så åkte vi och hämtade henke, sen åkte vi hem till mamma och fikade, glass och kaffe. Och ni skulle ha sett hur det såg ut på bordet, vi åt strutglass, med kola sås och strössel, kan säga att det var kolasås, strössel och glass överallt på bordet nästan :P
Efter det tog Linnea och jag en promenad med hundarna ner till sjön så dom fick bada, eller ja.. det var bara Wille som bada... Ebba är en badkruka! Sen hem igen, och då snacka vi massa med henke och mamma, henke och jag lira även lite innebandy? på gatan :P Linnea satt och pratade med mamma så länge :P Men tack för idag gumman, alltid kul att få träffa dig, även om det inte alltid blir så länge ♥

Sen skjutsa mamma hem mig, och precis när jag sätter mig i soffan så skickar sofie sms och frågar om jag vill med till hennes pappa och äta, och mat tackar man ju inte nej till? speciellt inte om man heter Jenny Sjögren ;) Så har varit där en stund ikväll, och sen hem och duschat och nu sitter jag här :P

Och är det inte det ena så är det de andra... Min dator har blivit helt seg nu!! Gud vad jag stör mig på det! går ju knappt göra saker på datorn.. usch! cp dator!

Bjuder på en stengammal bild på mig!! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0