Tisdag!

Då var den här dagen slut nu också då.
Som sagt, Murra har varit här idag och hjälpt mig med telefonen, och jag förstår en del nu, går bättre och bättre faktiskt :) Tack Murra för all hjälp :) ♥ Sofie var även här och hjälpte mig med mitt SIM kort, tack Sofie :) ♥
Senare gick jag till ica och handlade, testade att skicka sms till Linnea då, men kan ju säga att jag inte kan gå och smsa samtidigt, fick ställa mig och skriva smset istället :P haha. Det är väl det som är negativt med touch, att man måste kolla hela tiden när man skickar sms.. det behövde jag ju inte med min förra direkt :P
Sen kom Linnea hit vid 16, då hade jag precis ätit klart. Satt och snacka här massor och fikade, hon hade bakat muffins så fick färska muffins och kaffe, helt gott! Sen har vi bara pratat, pratat, pratat och pratat :P Sen efter 19 så följde jag henne hem och hälsade på mamma en sväng. Sofie kom och hämtade mig så åkte vi till hennes pappa en sväng och hälsade på. Och nu har jag precis kommit ur duschen, ska gå upp till Sofie för vi ska fixa lite så jag får alla mina bilder och kanske lite musik från min gamla telefon till den nya, och sen fixa lite mer musik som jag kan ha och lyssna på på tåget på Måndag :) Blir kanon det!

Nej slut skrivet nu, måste upp till Sofie :)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0