Taggad :D

En bra dag har detta varit :)
Tog mig en dusch sen jag gick jag hem till mamma, tog en kopp kaffe direkt när jag kom dit och satt och prata lite :) Sen börja vi spela skip-bo, spelade två gånger och båda vann en varsin gång. Sen har mamma tjatat så att jag ska rensa lite bland mina grejer innan hon flyttar, så jag fick sätta igång och göra det.. gjorde dock inte klart det... orkade inte. Men det var kul att kolla bland alla min brev och kort som jag har sparat, riktigt roligt att ha kvar sånt :) Brorsan och Catte kom också, så pratade med dom lite, tjatade även att dom skulle komma ut till Mölle på lördag, hoppas jag lyckades att tjata på dom ;) Och sen blev det änltigen maaaat, fan vad gött det var!! och efterrätt så blev det vattenmelon och kaffe :P men var så mätt så orkade typ ingenting :P Efter det så gick jag in till Linnea och pratade massa ♥ Blev inte så länge så det var får vi ta igen någon gång ;)

Och jag har fixat nu en hink som Blirren och jag kan ha våran "sommardrink" i. Den är nästan lite farlig att dricka, för det smakar inge sprit alls! och det är en hel 70is som man ska ha i, så vi får se hur det kommer bli på Lördag ;) jag är verkligen stentaggad :D

Och inte ska jag vara hundvakt heller, så jag får vakna upp bakis hemma, hur skönt som helst ;)

Nej nu vill jag att det ska bli lördag :D
Men man ska inte ha sånna höga förväntningar som jag har nu, för då brukar det inte bli lika roligt tyvärr =/ Men jag tror allt det kommer bli lyckat, det är ju Mölle vi snackar om ;) haha.

nej funderar på att städa lite här hemma nu?
Eller ska jag ta det imorn, alltid så skjuter jag upp det, förstår inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0