"Sommardrink" fixad ;)

Nu snart ska jag lägga mig så det blir Lördag :D
Är för taggad alltså! uj uj :P
Blirren och Sofie kom hit förut, så vi gjorde ordning våran "sommardrink". Det ska bli riktigt intressant och se om det blev bra imorn :P det är det första jag kommer kolla imorn när jag vaknar, om det ser bra ut, ska se ut som slush ice ungefär!

haha jag skickade ett sms till Jessica och frågade om dom hade en ganska stor frys i mölle. Då får jag till svar att den stora har gått sönder så dom har bara en vanlig mindre i köket då. Då frågar jag om hon tror vi får plats med en 5 liters hink i den frysen, då får jag till svar: skojar du? ;) och nej jag skojjade inte, vi tänkte först använda oss av en 5 liters hink.. men vi antog att den inte skulle få plats i frysen :p så vi tog en annan burk, men då är locket helt värdelöst på den så om man välter den så skulle den läcka, så den måste stå upp i frysen hela tiden. Men det gick nog att lösa sa hon :) bara den får stå upp hela tiden så går det ju bra :D
Jag är så nervös att det ska smaka skit, men vi har gjort precis som man ska göra så vet inte vad som skulle bli fel faktiskt :S Så det blir nog kanon, och spränga kommer blirren och jag bli av det där kan jag lova :P

Och Linnea: DU ska med imorn!!
Nu när du inte kan åka till Karlstad så har du absolut inget val alltså ;) Så det så ;)

Förresten, kollade förut.. det blir nog för mycket med nitarmbanden som jag tänkte ha imorn, skippar nog det alltså.

A shit vad taggad jag är alltså!
Men mölle är mölle alltså, det går inte att beskriva hur kul man alltid har där ;D

Nej ska sluta tjata nu ;)
Ska kolla på mina vänner och försöka sova :)
Bjuder på en fruktansvärd bild på mig från en Mölle fest! Men som sagt, där ute bryr man sig inte och alla blir lite fullare än vanligt ;)

Natti Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0