Lördag :D

En riktigt bra dag hade jag igår :D
Firade som sagt Jennifer (Erikas syster) som tog studenten. Fick träffa en del från Erikas släkt, och gud vad roligt det var :D Många skratt blev det allt! Satt på deras altan och åt gott och drack gott! Sedan blev vi nedflyttade till ett partytält på gården för Jennifers klass skulle komma och förfesta innan statt. Riktigt kul och mysigt var det att sitta där i partytältet :) Blev väldigt mycket olika drycker för min del igår.. så idag när jag vakna mådde jag väl inte så himla bra.. Men gick upp 11, och har ätit frukost och sådär, så nu är jag människa igen :D Härligt de! För idag ska jag ju på´t igen! då blir det krogen med Linnea, och kanske Blirren?

Ska ner till stan snart och fika på som hemma med brudarna :D ♥
Efter stan ska jag till pappa och klippa honom, och sen är det bara hem och städa och försöka äta något för vi ska sitta här ikväll och dricka och snacka massa skit ;P Så idag är det fullt upp, men jag gillar´t ;)

Ha en bra Lördag hörrni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0