Kvällsmänniska!

Herregud vilken kvällsmänniska jag är verkligen!
Under dagarna så har jag ingen lust eller orkar med nånting! Men på kvällarna så kan jag göra vad som helst, som nu... nu funderar jag på att städa lite? Diska har jag redan gjort och satt upp gardiner i köket!
Normalt så brukar väl folk lägga sig nu ungefär? Men inte jag inte, jag ska börja städa nu istället :O Men då kommer jag känna mig nöjd sen när jag lägger mig :)

Imorgon kommer Murra hit och ska hjälpa och visa mig lite med nya telefonen eftersom hon har en likadan :P jag har ju förstått mig på lite iaf, men imorgon får jag ju börja surfa och greja så hon får väl visa mig det också :P haha nu kommer jag iaf ha något att göra på tåget på Måndag ;)
Och senare imorn ska jag träffa Linnea också, så imorn kommer bli en bra dag :D

Nej städa var det nu ja ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0