Hem till mamma

Nu ska jag ta mig en promenad hem till mamma för att rensa massa grejer som är mitt, vad ska slängas och vad ska sparas?? Tror det kommer gå hyfsat fort att göra detta.. det är nog alla mina kossor som kommer ta tid att slå in i papper och sådär.. suck! Brorsan skulle också komma och rensa sina saker, men han sover väl säkert än.. ska ringa honom sen när jag är på väg till mamma. Och så blir vi bjudna på mat också, gött :)
Jag ska även träffa min underbara vän Linnea idag :D ♥ Kom på nyss att jag vill att hon och även fler ska komma ner till Öland i Juli och umgås med mig :D skulle vara nice, har ju snackat med Marie om det och hon är ju på :D så då kom jag på att då kan ju Linnea kanske åka med då? smart va? ;) ska ge det förslaget till henne idag när jag träffar henne ;)

Nej jag har på mig alldeles för fel kläder känner jag, så ska byta om nu sen gå till mammi :)

Ha en bra dag alla :)

Har hört att det ska åska ikväll... hoppas jag överlever denna gång med ;)




Det är tur att jag har en förjävla snygg vän ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0