Fullt upp!

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig idag..
Linnea skulle ju komma hit och fika och sådär, men istället kom Erika och fikade med mig :P Linnea fick förhinder, men träffade henne senare på stan för lite ärenden, så fick ju se henne en stund iaf ;)
Cyklade sen hem till Erika, där jag blev bjuden på mat, tack vännen :) ♥ Sofie var även där men hon åt inget ;P Sofie och jag hade bestämt tidigare under dagen att vi skulle ta en kvällspromenad igen, så vi frågade om Erika ville med och det ville hon ju såklart! Och det blev en lång bit vi gick, riktigt trevligt men väldigt svettigt!! Gick förbi Mammi och drack vatten sen gick vi hem till mig. Kollade i massa skolkataloger på folk, helt kul :P Sofie ville även ha paj så det fick hon, och Erika åt upp resterna (kanterna) :P. Och nu sitter jag här nyduschad och ska snart gå och lägga mig :) Det blir fullt upp imorgon ju! :D

Det blev bestämt idag att jag ska följa med Erika och fira hennes syster som tar studenten imorn! Så klockan 12 ska iväg och köpa blommor till henne, sen till kupolen där dom kommer springa ut dom som går på bergslag. Och sen blir det till Degerfors och äta och dricka massa gott! Så det blir visst att dricka vin imorn med, hur ska jag orka två dagars? :P får väl försöka ta det lugnt imorn, men jag kommer ju få gratis vin, hur kan man då ta det lugnt? plus att vin går rätt upp för mig! hmm.. jaja.. kul kommer jag nog ha :P
Kommer vara lite pinsamt i början med Erikas hela släkt, men det ska jag väl klara av? jag är ju nästan en i familjen nu så många gånger som jag har varit där och ätit ;) haha. Tror det kommer bli kanon kul imorn :D


Ha de gött!
Natti Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0