Då var det kväll igen..

Shit vad dagarna går fort alltså, det är ju redan snart helg igen :O förstår inte!

Men i alla fall, idag gick jag som sagt hem till brorsan, drack två koppar kaffe, pratade och lyssnade på musik :) Catte var även hemma så träffade henne också :)
Sen gick jag hem till mamma, och då fixa vi alla mina saker, åkte och la in det i mitt förråd här hemma. Sen blev jag stensugen på glass, kolasås och strössel, så vi åkte till ica. Och då fanns det glass för 7 spänn, sprängbilligt, så köpte två paket ;) men kolasås och strössel var det slut på :( Så jag fick gå till konsum och köpa det där.
Så nu har jag precis ätit mat, är stenmätt. Så ska vänta en stund och sen ska jag ha lite glass! helt gott :D

Idag tog jag hem resväskan också, så ska väl försöka packa ner lite ikväll.
Kanske ta tag i min stora disk med så slipper jag den imorn?

Ja som sagt, det är nu på kvällarna som jag kommer igång och gör saker! helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0