Bokat och klart

Idag blev det fixat, Idag bokade jag tåg ner till Öland, där jag ska tillbringa min sommar!
Så om 1 ynka vecka så åker jag.. känns lite konstigt, men ändå bra :)
Behöver komma härifrån!
Så denna vecka kan jag tänka mig att jag har en del att göra..
Något som jag vet att jag måste göra är att skriva 2 arbeten.. lockar mig inte direkt, men det måste göras! Sen måste jag väl börja packa också..



Men det bästa av allt är att jag kommer få träffa den här guldklimpen snart :) ♥
Får man verkligen vara såhär söt? Mitt älskade kusinbarn, gud vad jag ska mysa med dig när jag kommer ner, och självklart ska det bli riktigt kul att träffa alla andra där nere på Öland :) ♥ Tror det kommer bli kanon!


Nu blir det kvällspromenad med Sofie ♥
Försöka rensa tankarna lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0