2011-06-15

Hallå!
Vakna 11.40 idag, helt stressad blir jag jämt när jag vaknar vid 12 och bara flyger upp ur sängen. Men jag ska ju ändå inte göra något speciellt idag så varför ska jag då bli stressad? :S

Har suttit och funderat lite vad jag ska göra idag..
Funderar på att gå en promenad och testa hörlurarna och musiken som Sofie och jag la in i telefonen igår kväll ;P Tänkte att jag ska ta en promenad till brorsan och hälsa på :) Höra vad han ska göra i helgen och sådär :) aa så får det bli, det ska jag göra!

Och senare så tror jag mamma kommer med lite saker som jag får ställa i mitt förråd här. Eftersom hon snart flyttar så kan hon inte ha massa saker som är mitt till sitt nya. Jag ska även hämta min resväska som är hos mamma, så kan jag börja packa ner lite kläder. så det ska jag roa mig med ikväll tror jag, kul kul.

Funderar på om brorsan ens är vaken nu? :O han har ju en tendens att sova länge. Och han är inge rolig om jag skulle komma dit och han är nyvaken.. så får väl vänta en liten stund till kanske tills jag går.
Men göra ordning mig ska jag göra nu iaf för att sen kunna gå till honom :)



Just de.. Lill lördag idag med.. så då kom jag tänka på vad som händer på fredag? Jag vill ut och träffa folk då eftersom detta är min sista helg, vill absolut inte sitta hemma då en fredag kväll! Så ge förslag på vad man kan göra eller vad NI ska göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0