TråkSöndag!

Söndag idag då.. känns inte som det eftersom jag jobbade igår. Känns liksom inte som jag har haft helg, eller att det har varit helg :P Men på ett sätt är det bra, för då går det fort tills jag ska hem. Och till helgen blir det att roa sig ;) då ska jag ut både Fredag och Lördag ;) Så då kommer det nog gå fort då med, och sen kommer det bara vara en vecka kvar, wiiee :D Förlåt om jag tjatar men ska bli kul att komma hem och träffa vännerna igen, plus att jag kommer få se hur mamma bor nu, eftersom hon har flyttat. Och pappa grejar ju med köket, får se om det är klart när jag kommer hem ;)

Är helt trött idag.. har nog sovit för länge. För jag somna hyfsat tidigt igår.. och vakna 11.20.. så det är nog för mkt sömn.
Idag då.. tråksöndag.. ja, jag måste sätta mig med dom där jävla kurserna!! Dom måste vara klara innan Fredag.. så det är lika bra att göra dom idag så har jag dom gjort! suck :( kul när man väl är ledig, då får man ändå hålla på med pressbyrån ;)

Jag ska även ta en sväng med Love om en stund :)

Ja, såhär ser min Söndag ut idag.. inte den roligaste direkt kanske. Fast iofs, brukar Söndagar vara roliga??

Blir nog mer uppdatering senare!

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0