Tisdag!

Har inte mkt att skriva ikväll.
Tänkte bara säga att jag lever!
Jobbat idag med och är sliten.. men imorgon börjar jag 14.45 iaf så då blir det sovmorgon! gött de!

Har inte hänt mkt annars..
Tänkte göra dom där kurserna nu men jag orkar verkligen inte.. tar sån tid!
Får nog bli på Torsdag när jag är ledig.

Inga nya bilder har jag heller.. så inget roligt att visa.

Men imorgon ska jag ner till Borgholm tidigare innan jobbet och äta med Kusin och Neo, så då kanske det blir en och annan bild om vi har tur ;)

20.30.. kan man gå och lägga sig nu tro? hmm..

Funderar även på att kanske färga håret igen? till något lite mörkare, typ ljustbrunt eller mellanbrunt. Vad tycker ni om det? behöver råd!

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0