Tisdag och ledighet

Idag har man varit ledig, helt skönt har det varit :)
Underbart väder har det varit med, vilken tur man har på sin lediga dag ;)
Har legat i solen nästan hela dagen :) bara pressat och pressat ;)

Sen cyklade moster och jag bort till en restaurang och åt plankstek, stengott! :)
Var även inne i två affärer och kikade lite :)
Cyklade hem och la oss i solen på en gång igen,stenmätta båda två!
Så det har ine hänt särskilt mkt idag direkt :P

ska ut med Love nu, sen blir det soffan och kolla på allsång på skansen.

Ska packa lite idag med, ska nämligen inte vara hemma här hos moster förrän lördag.
Jag jobbar kväll imorn, alltså till 23.15, och det går inga bussar upp hit så imorn ska jag sova hos Katti.
Sen på Torsdag jobbar jag också kväll, och då blir det att jag sover hos Johanna, för då ska vi jobba ihop så åker med henne hem och sover där, och på Fredag jobbar jag morgon, slutar 15 då, men då går jag hem till Katti för på kvällen ska ju vi gå ut, hoffmaestro spelar på strand då. Så fredag natt tar jag bussen hem till moster, så kommer komma hem 3.30 då, och sen blir det fest på lördagen igen! fullt upp helt enkelt med jobb och fest ;)

Blev så glad igår med, fick veta att jag får lön på Fredag, jag trodde jag skulle få den på måndag! kommer inte bli mkt men jag blir glad för minsta lilla nu kan jag lova, har tagit från mina sparpengar flera gånger :/ Så på fredag kommer jag vara glad, så då blir det att dricka vin ;) Ska försöka få med mig kusin vitamin ut också :) det är ju som sagt sista helgen som jag kan gå ut här, så skulle vara kul om Johanna följde med, iaf någon kväll av dagarna!

Men så ni vet, så kommer jag inte kunna blogga nu på ett tag!
Får se om jag orkar på Lördag, annars blir det nog en uppdatering på Söndag kväll ;)


Nej Love väntar!

Ha en fortsatt bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0