Tisdag :)

Nu har det blivit lite dålig uppdatering här.
Men igår så hade jag fullt upp, Johanna och Neo kom upp hit på förmiddagen, sen åkte vi vid 13 ner till Borgholm. Vi käkade mat, sen var det dags att jobba kväll för min och Johannas del. Det gick jättebra, och alltid lika kul att jobba med kusin ♥ Sen har jag sovit där tills idag, och det var jobb för min del idag, 10-16. Har gått bra idag, men har varit så himla trött och då blir man ganska så lätt irriterad.. så jaa.. jag har väl stört mig på lite kunder, men som sagt det har gått bra annars.

Tvärslockna på bussen hem hit förut.. sen var maten klar precis när jag kom, så vi har ätit ute på altan och pratat, och även efterrätt fick jag av moster, fruktsallad med grädde och så kaffe då såklart, mums :) Tack bästa moster ♥

Och nu kom jag precis innanför dörren, har varit ute och han har fått sprungit lös igen, så häääärligt för honom :)

Har massa bilder från Katti nu, ska börja lägga upp dom på fb, visar några här sen :)

Men har några bilder från telefon, denna bild är från igår på Neo i bilen ner till Borgolm, sån himla skön sovstil alltså :P



Sen tog jag denna bild på Söta Love i förrgår när vi var ute :)



Och dom här två bilderna tog jag nu ikväll när vi var ute:






Sådär, lite uppdatering iaf :)

2 arbetsdagar kvar!!
Och 4 dagar kvar tills jag kommer hem, nu är det nedräkning! ;) wiiiee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0