Söndag!

En grymt rolig kväll igår och massa folk på strand :D Det gillas!
Bilder kommer!

Idag är jag trött, inge roligt att komma hem 3.30 på natten... usch.

igår innan vi gick till strand så skulle jag ta ut pengar.. tog ut 200 kr och sen kollar jag på minneslappen.. 55 kr kvar!! :O whaaaat!!!!!!???? detta måste kollas upp... jag är verkligen stenpank nu! usch.. lönen kommer betyda mkt nu i Juli fast jag inte får mkt!
Ska gå in på internetbanken snart och kolla vad fan jag har gjort med pengarna :P

Inte så himla långt kvar tills jag kommer hem nu...
Längtar lite nu faktiskt!
Ska nog bland annat gå till ett medium, har alltid tyckt att det verkar intressant och jag måste testa och se hur det funkar! så nu har jag mejlat ett medium i Karlskoga så får vi se när jag kan gå dit :)

Sen är det ju Rhodos i Augusti med!!
Så sommaren kommer inte vara slut än när jag kommer hem härifrån, det är gött!

Plus att Murra kommer få bebis snart med, myyyyss :)

Det kommer bli grymt i Augusti tror jag :)

Som sagt, bilder kommer från igår :)

Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0