Sista dagen på Öland!

Sista arbetsdagen är gjord!
Hur underbart som helst är det :D

Har varit stentrött idag, det blev 4 timmars sömn inatt av lite anledningar.
Så idag på jobbet har det gått segt, och jag har irriterat mig på små saker hela tiden :P och klockan gick helt sakta med bara för att jag ville sluta, och inte så himla mkt folk. Så denna dag har gått segt :p
Men efter jobbet så gick jag och Katti till kinan och åt :) sen gick vi till pressbyrån igen och jag sa hej då till Katti för hon skulle hem. och jag handlade lite inför tågresan imorn. Och precis när jag skulle gå till bussen så börjar det ös regna!! och jag blir verkligen dyng sur från pressbyrån till bussen, och det är inte långt! :P och när jag kommer hem så hittar jag inte nyckeln först, men tillslut så jag gör jag det. Det blev att byta om direkt för jag frös så in i :P

sitter i sängen under täcket nu framför tvn :p
Kalle och Neo är inte hemma, får se när dom dyker upp.. dom kommer säkert vid 20, Neo ska väl sova efter det någon gång. Och Johanna kommer hem vid 23.30 ungefär.
Jag ska lägga mig tidigt ikväll iaf, stentrött som jag är.. och jag måste vara pigg till imorn, eller ja.. försöka iaf.

Är sjukt taggad inför imorn kväll!! :D
Då blir det fest med mina underbara vänner ♥
Då är det botten upp som gäller kan jag lova ;) Jag ska ha grymt kul, och inget ska hindra mig!!

Längtar sjukt mkt!!
Vill att det ska bli imorn klockan 14.30! ;)

Sen har det blivit något fel med min telefon :S
Jag måste ha någon fel inställning eller nåt.. för jag kan helt plötsligt inte surfa :S och täckningen är helt konstig.. ibland har jag ingen täckning alls, och det står inte "3G" som det brukar göra uppe i hörnet :S
Om det är någon som kan hjälpa mig så hör av er snälla!
För jag själv kan inte med min telefon :P

Ska packa i ordning det sista nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0