Måndag!

Är grymt trött nu!
Ska sova på en gång..
gick upp 7 imorse och tog en buss vid 8 till jobbet.. och kom hem 19.20 ikväll!! en lång dag har det varit alltså! och mycket folk på jobbet har det varit med.. och idag har det inte gått bra för mig, blivit fel, tappat saker, kassan har hängt sig. Så mitt humör var väl inte det bästa kanske!
Men bara att ta nya tag och hoppas det blir bättre imorn!
Samma jobb tider imorn med.. 10-17.. så kommer hem som jag gjorde idag..
Blir typ bara att äta och duscha sen lägga sig.
Och nu har jag även gjort en kurs som jag måste göra! eller jag ska göra 5 stycken, men orkade bara 1 ikväll, dom är ju typ på 45 min också! suck!!

Vill ha helg!!!


Nej natten nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0