Jävla cp fortum!!

Jobbat idag och det har inte hänt ett skit på jobbet, inga knepiga kunder eller nåt. Så kul var det med det.

Stentrött som vanligt är jag.. går bra på jobbet, men så fort jag sätter mig på bussen så slappnar jag väl av och då blir jag hur trött som helst, plus att jag äter direkt när jag kommer hem, och då brukar man ju bli ännu tröttare.

Har gjort lite ärenden idag efter jobbet.
Tror det kommer bli kanon!
Kan inte skriva något här, för det handlar om mammas födelsedagspresent ;)
Men bra tror jag det kommer bli :)

Hämtade ut mina tågbiljetter idag med, det närmar sig :)

Och just nu är jag grymt irriterad med! kanske är för att jag är trött med??
Nej men såhär är det:
Jag skickade ett mejl till cp fortum i Januari och skrev att jag ville ha mina fakturor varje månad istället för var tredje månad som jag fick då.
Fick till svar att det är inga problem, det skulle dom ordna på en gång och att jag fortsättningsvis skulle få dom varje månad.
Men hallå, jag har inte fått en enda räkning sen det mejlet!!!!
Så nu är jag skit arg plus rädd att jag ska få en jävla cp räkning som kommer kosta skjortan bara för att dom har gjort fel!! INTE OKEJ!!
Men nu har jag skickat ett till mejl om detta, så förhoppningsvis så får jag svar imorgon, det ska bli jävligt intressant!!

Sådär, nu fick jag ur mig lite igen, sköööööööööööönt!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är ju det jag har sagt hela tiden Jenny,dom är inte kloka,byt elbolag istället.Kram.

2011-07-20 @ 11:26:59
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Annette

Haha gjorde visst lite fel,skicka att det var från dig.

2011-07-20 @ 11:29:55
URL: http://jennysjogren.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha mamma du kan inte riktigt det där ;) Ja nåt fel är det på dom! har inte fått något svar än på mitt mejl, blir så irriterad!!

2011-07-20 @ 11:52:03
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0