Jag gillar´t ;)

Tredje uppdateringen nu då ;)

Sitter och kollar lite på ettan från när dom firar Victoria härifrån Borgholm!
Åh herregud, Eric Saade har precis sjungit nu! och jag blir ju helt te mig, shit vad sööööt han är alltså!! :D
uj uj.. Moster håller inte med direkt.. men gud, han ser ju såååå bra ut!! och snygg klädstil har han med, och dansar bra :P mm jag gillar´t ;) Synd att han är så liten, annars hade jag tackat ja, haha ;)




Ja nej, om man ska ge upp det här nu??
Lägga sig kanske.. det är ju en dag imorgon också!
aa så får det bli.. nu blir det ingen mer uppdatering idag, haha ;)

Natti Natti :)



Someone like you ♥

Kommentarer
Postat av: Murra

Näääeeee stjärten! Eric saade? Vafan? sliskpott. Danny däremot. Där snackar vi snygg snubbe!



Joo jag är faktiskt riktigt sugen på en missebebis igen, det är ju så mysigt :) Och han den gråa var ju föör söt. Ja, vi får se ;)

2011-07-15 @ 14:26:35
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: han är ju huuur söööt som helst!! Men usch Danny är ju skit ful :P stans största näsa har han ju :P naaw, misse miss då! :)

2011-07-15 @ 19:09:53
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0