Dumma öra =/

åh jag känner av min öroninflammation :(
Fick ju det när vi var i Turkiet förra året, åkte till vårdcentralen direkt när vi kom hem, och då sa han att jag skulle komma tillbaka om tre månader för det kan fortfarande vara kvar fast man inte märker det. Men tror ni jag gick dit efter tre månader? NEJ! Och jag har känt länge att jag har kvar öroninflammationen kvar. Både igår och idag har jag känt värk i örat..
Så det blir nog att jag ringer vårdcentralen när jag kommer hem härifrån och säger som det är och förhoppningsvis får jag några tabletter.. ska ju till Rhodos så det är nog lika bra att jag fixar detta innan, för annars kanske jag får ännu ondare där nere eftersom vi kommer bada mkt, och flygresan ska  vi ju inte prata om.
Mm så detta får jag fixa när jag kommer hem, så är det bara!

Ikväll ska jag lägga mig tidigt.. stentrött.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0