Bra Lördag!

Hallå!
Igår hade jag en riktigt rolig utekväll med kusinen :D
Fan vad jag tycker om att umgås med henne, vi kan prata om allt och vi har så jäkla roligt ihop, det är så underbart att man kan ha en sån fin kusin som henne :) ♥

Igår åkte jag ner till henne och Kalle så kom dit efter 18. Korkade upp och passade Neo medans Johanna gjorde ordning sig, vilken unge det där är alltså, så jäkla snäll och glad hela tiden :)
Sen kom Kalles bror och hans tjej, så vi satte oss på altan och lyssnade på musik, drack och pratade :)
Åkte in vid 21 till köpingsvik, där Tobbe bor.. Johannas kompis, där var det han och en till kille som satt och drack. Vi satt där och drack och snackade till jag vet inte vad klockan blev? efter tolv nån gång iaf. det kom tre killar till också och den ena hade en gitarr och började spela massa låtar och så sjöng vi! jag bara älskar det! Tycker det är så jävla bra när killar spelar gitarr, riktigt trevligt var det :)
Åkte iaf in till borgholm sen.. dock blev det inte strand.. det blev Robinsson istället! Sjukt kul hade jag där inne :D sjöng kareoke med Johanna tre gånger :P hahaha, undrar hur det lät egentligen? :P Vi dansa och hade det bara grymt roligt :D Det var mer äldre folk som var där, men det är det som är roligt tycker jag :D
På väg till bussen så har jag nog inte skrattat så mycket som jag gjorde igår, fy fan vad roligt det var.. kusinen var ganska full då kan jag lova och snacka om massa och var väl inte så stadig om fötterna, så jag skratta så jag fick kramper i magen! :D haha du är för go Johanna, och jag hoppas vi snart kan göra om det igen :) ♥
Tack för en grymt bra kväll! :D

Kom hem halv fyra inatt.. och somna efter sju.
Så idag har jag varit trött kan jag lova! Men inte bakis, det är gött de :)
Just ja.. tog med min kamera igår men tror ni inte den är cp i huvudet eller? Har haft problem med den förut men jag har alltid löst det, men igår gick det verkligen inte :S så det blev inga kort alls! Så jäkla irriterande :( Ska försöka laga den!

Nu ligger jag i sängen, dags för jobb imorn igen!
Ny vecka, nya tag!
10 till 17 är det som gäller imorn!


Tänkte även säga att det går bra nu! :)
Jag trivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0