Ännu en ledig dag

Jahopp, då sitter man här själv på altanen, eller själv och själv.. jag har ju Love ;)
Men det börjar mulna på nu och blåsa, så det är lite kallt här ute, blir nog att jag går in och sätter mig snart. Moster har nämligen åkt ner till Borgholm och handlar lite, så hon är tillbaka vid 15.30 idag. Så jag blir själv nästan hela dagen, men det är bara skönt faktiskt :) Jag följde inte med för vi tänkte på Love, han blir själv så länge annars, plus att jag har huvudvärk idag.. hade det när jag vaknade.. kul kul.. så hade nog inte orkat att åka till Borgholm idag. Den där jäkla huvudvärken har jag ofta nu tycker jag.. hade det när jag gick och la mig igår kväll med.. och så kommer det och går på dagarna.. jättekul verkligen!
Tror det har med synen att göra faktiskt... måste verkligen ta tag i det där när jag kommer hem härifrån och gå och kolla!

Jaha, annars då?
Ska snart gå ut med Love tänkte jag, så har jag det gjort :)
sen vettetusan vad jag ska göra? Städa lite i rummet kanske?
Och göra ordning mig lite kaffe!

Fick även höra idag att vykorten har kommit fram, hihi ;) bra de ;)

Har även suttit lite och kollat vad man kan hitta på i Rhodos!
Är det någon som har varit där som kan ge lite tips vad vi kan göra när vi åker dit? :)
Jag vill inte bara se saker, utan jag vill även göra saker med :P

Nu har jag bara 11 arbetsdagar kvar!
Det är väl ingenting? :O
Jag hoppas det kommer gå fort nu..
Längtar hem!
Men jag har mer hemlängtan när jag är ledig faktiskt.. för då gör jag ju inget direkt. När jag jobbar så har jag ju fullt upp och tänker inte massa, plus att dagarna går fortare då.
Men imorgon är det ju dags igen.. Victoriadagen med.... kommer nog vara stenmkt folk!!

Nej det blir nog mer blogginlägg senare ;)

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0