2011-07-20

Sitter och väntar på att gå till bussen.. En halv timme kvar ungefär.
Så tänkte att jag kan klämma in ett inlägg nu när jag ändå inte har något att göra!

Blir att gå i lite affärer när vi kommer ner till Borgholm, fast blir bara att titta, för pengar har jag icke. Längtar till Fredag, ska bli så gött med lite cash!
Sen jobba ikväll då... hur känner jag för det?? ja nej ingen lust alls.. blää.. tiden kommer gå så fruktansvärt sakta! =/ Men det är ju bara att gilla läget helt enkelt!

Och Fortum har jag inte fått något svar av än, cp!!
Blir så irriterad på dom!

Jaha.. nää har inget mer att säga tror jag :P

Ni får ha en bra Onsdag så uppdaterar jag på Söndag säkert ;)

Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag kommer hem :D


Kommentarer
Postat av: linnea

Saknar dig! Kom hem nuuu.. Tänkte ge dig en länk så du kan lära dig uppdatera bloggen från telefon,http://www.designadinblogg.se/mobilblogga-pa-blogg-esse/



hoppas du förstår! Inte svårt alls :)

Pusss

2011-07-22 @ 00:37:34
URL: http://liinneasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0