2011-07-12

Det blev ändrat det där med mediumet, jag ska dit den 2 Augusti istället, det ska bli väldigt intressant :D

Idag har jag som sagt varit ledig, tog en lång sovmorgon!
Sen har jag och moster legat i solen typ hela dagen.. inte gjort något speciellt alls. Så himla skönt!
Ska bli dåligt väder resten av veckan här tror jag så därför har vi passat på idag.

Imorgon är jag ledig med..
Moster ska ner till borgholm och handla mat då.. vet inte om jag ska följa med?
Tycker det är så träligt att åka buss.. och så ska jag ju ner dit på torsdag... så vettetusan. Kanske är skönt att få vara lite själv också imorn?
hmm.. aa jag ska tänka på saken iaf!

Har pratat i telefon med Linnea i 1,5 timme nu :O
Det är galet vad länge vi kan prata! vi kan ju verkligen prata om ALLT hon och jag.. och jag fick höra massa som har hänt som jag har missat, så nu är jag lite uppdaterad iaf! och även hon är lite uppdaterad från mig ;)

Nej ska sätta mig lite på altan nu en stund!

Jag längtar hem nu... lite extra faktiskt ;)

Ha det gött, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0