2011-07-11

Det blir en sen uppdatering idag.

Idag har jag jobbat, ett skönt pass, 10-15.
Det märks att det är högsäsong nu.. shit vad folk det har varit idag. Jag har inte kunnat suttit ner nånting idag, helt sinnes :O slutade som sagt klockan 15 idag, men kom hem efter 17.. lite träligt faktiskt.. men vad ska man göra när bussarna inte går så bra?

Imorgon är jag ledig och även Onsdag, sen kör jag Torsdag (Victoriadagen), fredag och lördag! Kommer nog vara ganska trött på Lördag kväll och även söndag :P
På Lördag är det bara två veckor kvar tills jag kommer hem... känns bra :)
Kommer nog gå fort dom här veckorna :)
Men jag har inte så himla mkt hemlängtan faktiskt, det är väl mest om det händer något särskilt hemma och sådär som jag vill hem. Annars trivs jag här riktigt bra :) går ut och roar mig på helgerna och det är riktigt kul! Bättre uteställen här än hemma iaf ;)

Den 8.e Augusti ska jag gå till ett medium, nu är det bokat och klart ;) ska bli kul och spännande :P

Imorgon när jag är ledig ska jag soooola massa!! Idag har det varit mulet och regnat lite, men imorn sägs det att det ska bli fint :)

Måste ju säga att jag är glad att jag har sånna underbara vänner som lyckas alltid ta så himla bra kort på mig på fyllan, tur att jag har dom ;) Just nu är det här mest tillägnat Sofie tror jag ;)

Saknar er där hemma :)

Tycker det är dåligt med kommentarer här faktiskt, btw!


Ska snart lägga mig och läsa skvaller :)

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Murra

Aa va fan jag skjuter dom på riktigt snart, nån måtta får det fan vara :P



Vad spännande med medium!



Och det är inte vi som lyckas ta bra foton, det är du som posar så bra på fyllan duvet ;)

2011-07-12 @ 10:15:48
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Murra: ja men gör det, dom är så äckliga ändå! ;P Ja det ska bli väldigt spännande, har alltid viljat gått till ett medium, och nu äntligen blir det av :) hmm.. eller så är det att ni alltid lyckas ta kort när jag inte är beredd på det ;)

2011-07-12 @ 19:20:57
URL: http://jennysjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0