2011-07-06

Jahopp, då var det kväll igen då!
Satan vad dagarna går fort nu.. helt sinnes!

Vaknade vid 9.30 idag, utvilad kan jag lova, för jag somna innan 23 igår :O stentrött var jag då verkligen!
Vid 10.30 kom Johanna och Neo hit :) Tog det bara lugnt, sen vid 12.30 ungefär så åkte vi mot borgholm, svängde förbi Janne (Johannas pappa) och sa hej, har inte träffat honom sen jag kom hit.
Sen åkte vi vidare till borgholm där vi lunchade ihop, mysigt :) Sen var det ju dags för jobb för min del..
Gick hyfsat fort idag, iaf från 15 till 18 ungefär.. sen gick det väldigt segt till 20.

Men måste berätta en sak..
kom in en kund och så frågade hon om vi hade långa "pall mall", nej tyvärr sa jag eftersom vi inte har det. Då kläcker hon ur sig otrevligt: "Det är ju skamligt, pressbyrån och allt, då får jag väl ta dom korta då". Jag: "Är det röda du ska ha?" Kunden snäste: "Nej dom gröna"!

ååhh.. ibland blir jag sååå trött på sånna. Vadå pressbyrån och allt?? som om pressbyrån har allting?? herregud. och för det andra, hur skulle jag kunna veta att det var gröna "pall mall" hon ville ha när hon inte säger det från början? för oftast när folk bara säger "pall mall" så är det dom röda dom vill ha.
Gud vad irriterad jag blev.. och sånt här kan förstöra hela dagen för mig! Som det gjorde idag, jag blev på väldigt dåligt humör.. iaf i några timmar, sen gick det väl över! Det värsta var ju att hon kom i början på mitt arbetspass..

Sådär, nu fick jag ur mig lite, sköööööööööööönt!

Just ja, idag blev resan till Rhodos bokad!! :D:D
Ska åka med Jessi, Erika och Sofie :D
Det ska bli så skönt och underbart roligt!! :D
Jag är stentaggad!!
24 augusti åker vi, gött!!!! :D

Har jag sagt att jag mår bra? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0