Uppdatering om vad som har hänt..

Jahopp.. då var det 2011 nu då.
Gud vad konstigt det kändes att skriva 2011 :P
Men men i alla fall... jag har ju lite att skriva som har hänt.

I onsdags så var det överraskningsfest för Emelie som fyller 20 nu i januari men hon kommer vara i Holland då så därför firade vi henne i Onsdags. det blev jättelyckat måste jag säga :D
Men jag tänkte berätta mer om det någon annan gång och så får ni bilder också från det! :)

och så har det ju varit nyårsafton!
Det blev lugnt i år med, precis som förra året.
Vi var i Degerfors och firade in det nya året.
allting var så oplanerat i år så man hade inte direkt några förväntningar.
Tina och jag åkte först hem till hennes mamma och satt där ett tag.
Sen åkte vi till en fest där jag typ inte kände en jävel :P
Men efter en stund så kom erika, jessi, alec, teo och oskar dit.
Ingen av oss som direkt drack mycket... Tina var väl den som drack mest isånna fall..
Men jag hade hyfsat kul i alla fall, det blir ju vad man gör det till eller hur? ;)
Jag vet inte riktigt när vi kom hem... blev väl vid 2 eller 3 någon gång.
Sen vaknar jag av 06.30 av att grannen spyr som en jävla gris! herregud alltså :P Det är illa när man VAKNAR av att någon spyr i en annan lägenhet :P haha.
Men det var en helt okej nyårsafton, men nästa år vill jag verkligen ha något planerat!
Helst av allt vill jag vara utomlands då! :)

Jag måste även nämna att jag tog den första smarta kommentaren typ fem minuter efter tolv på nyårsafton! :) lite stolt är jag allt ;)
Vi såg en sån där "ballong" med ljus i? vet inte vad dom heter? men hoppas ni fattar.. sånna dom släpper i thailand? I alla fall... vi såg en sån på himlen och då säger tina tror jag: "det kanske är Henrik och dom som har släppt den från strömtorp för dom skulle ha sånna". Då säger Erika: "Nej inte från strömtorp på såhär kort tid" Då kommer min bästa kommentar: "Det beror ju på när dom släppte den" Så sant så sant eller hur? ;) jag tyckte jag var riktigt smart och tror dom andra tyckte det med, dom vill bara inte erkänna det ;)

Bilder från nyårsafton kommer komma också :)

Igår blev det fest hemma hos Erika, för vi sa på nyårsafton att vi skulle fira in det nya året och då skulle vi köra ordentligt!
Jag kom till erika vid typ 20.30, hade bara ätit lite strips med ketchup på så jag kom igång ganska fort, plus att erika och jag körde vårat ölspel igen!
På Nightshift som förövrigt var dyng litte folk på, så tyckte erika och jag att vi inte var något fulla. Så vi drog i oss 4 shots! Jag tycker liksom inte ens om att shotta!?? hmm... ja så sen var man ju på G kan jag ju säga er.

Men idag mår jag väldigt bra konstigt nog!? :O
Är väldigt förvånad själv!
trodde jag skulle må skit dåligt idag men så fel man kan ha :P

Bilder från igår har jag nog också några stycken, men tog inte så många och vet inte om dom blev bra heller :P

Jag ska börja skriva om mitt 2010 snart också :)

Ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0