Spontantripp till stockholm!

Bokat och klart, imorgon kväll åker Erika och jag till Stockholm och bara har det gött :D
Vi har bestämt att vi ska till skansen akvariet och shoppa såklart! sen får vi se när vi är där om vi går och tittar på något annat :)
Det ska bli såååå kul! :D
jag behöver verkligen komma ifrån Karlskoga ett tag..
Åker imorgon kväll och kommer hem på torsdag.. när vi kommer hem på torsdag vet vi inte än :P haha.

Jag gillar sånna här spontana grejer, det borde man göra oftare :)

Jag kanske skriver imorgon annars hörs vi på torsdag eller fredag igen ;)







Det finns en blomma vit som snö,
Kan ej vissna kan ej dö,
dess namn känner du nog igen,
trofast vänskap heter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0