plugg plugg plugg

Nej jag funderar på att sätta på 78 koppar kaffe för jag måste komma igång att plugga nu!
Just nu har jag ingen motivation alls för jag fattar inte ens vad uppgiften går ut på :S Men jag MÅSTE verkligen börja plugga idag, helst av allt göra klart det idag med. Uppgiften ska vara inlämnad på söndag klockan 16 men jag har ju en omtenta att plugga till med så därför vill jag ha helgen till att plugga på den så slipper jag tänka på uppgiften!

Varför ska alla uppgifter vara så svåra på universitet för!??
Och varför kan det inte vara några roliga uppgifter så man för en gång skull kan känna att det ska bli kul att plugga?


Nej kom igen nu Jenny, BÖRJA PLUGGA!!!

Kommentarer
Postat av: lisa bodini

Kämpa på! heja heja! you can do it :)

2011-01-08 @ 10:35:04
Postat av: Anonym

Tack vad go du är Lisa :)

2011-01-08 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0