Ett nattinlägg

Herregud, klockan är över 02 på natten och här sitter jag och är vaken fortfarande!
Jag har suttit med det där jäkla arbetet som ska vara inlämnat på Fredag.
Grejen är den att jag vill inte sitta med hela arbetet imorgon så därför började jag ikväll och skrev på det.
Men den andra grejen är att jag vet inte om jag skriver RÄTT för fem öre! jag fattar inte riktigt hur och vad man ska skriva, så jag sitter och chansar bara, vilket inte är bra eller hur? hmm...
Får se om man får ihop något arbete imorgon och sen är det bara och vänta och se om man blir godkänd. Fast vi ska ju ha seminarium på Onsdag på det här arbetet med, och då ska en annan opponera mig. Hon kanske får en chock när hon läser mitt för att jag inte har skrivit alls som man ska göra eller nåt :P haha.

Har pratat lite med Angelika ikväll också, hon förstår inte heller hur man ska skriva :P
Sen hade hon fått reda på att vi kommer få svar på våran omtenta som vi gjorde igår inom en vecka, så nu håller vi båda tummarna för oss båda. och vi sa det, om vi blir godkända i den kursen så ska vi fasen FIRA det! För BUS kursen är inte att leka med alltså, den värsta jag har varit med om helt ärligt!
Sen skulle vi även passa på att fira att vi fick VG i slutbetyg i kursen lärarens yrke ;)
Men som sagt, det beror ju på om vi klarar BUS kursen, annars skulle vi gå och gräva ner oss själva i ett dike sa vi.

Nej om man ska ta och lägga sig nu för det är ju faktiskt en ny dag imorgon och då måste jag plugga, så bäst att vara lite pigg då iaf?

Men ni som inte har sett eller läst så har jag skrivit om mitt år 2010 i inlägget nedanför detta :) Läs gärna och kommentera också om ni vill, skulle vara kul :)

Sen kan jag även meddela att idag eller ja.. igår kanske man ska säga nu? alltså den 12.e så hade jag rekord med besökare här på bloggen :D Riktigt kul att se att så många läser min blogg :D NI är för goa <3

Nej sova var det..

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0