Nya tag!

Idag har jag varit i skolan, har lyssnat på redovisningar :) alla var jätteduktiga! Känns bra att jag kom iväg idag :)
Imorn ska jag dit igen, då blir det mer redovisningar :)

När jag kom hem så gick jag ner och kollade om tvättstugan var ledig.. och det var den så håller på och tvättar just nu :) duktig jag är!

Just ja.. Var ju till ullared i Måndags.
Det var kul men hann inte med allt på 5 timmar =/
Sen lyckades jag komma sist till bussen, ALLA väntade på bara mig.. hehe. Lite pinsamt. Tror inte alla var så glada på mig när jag klev på bussen.. men jag kan inte hjälpa att det var sååå segt i kassakön! Stod fan en timme i kö!! galet! Så en halv timme sena blev vi... tur att jag inte kände någon på bussen haha ;)

Måste tillägga att det var snö när vi kom neråt i landet :)
Mkt mer än vad det kom här i Måndags.. för det gick ju bort på en gång?






Hittade en ram på ullared till kortet på Neo också! :)





Och nu är det nya tag som gäller!! Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0