Paus

Har tagit en paus nu med plugget, håller på och skriver ner massa anteckningar som jag har missat. Tur att det är intressanta anteckningar, annars hade det nog gått riktigt segt ;P

Har suttit i flera timmar i rad och pluggat.. när jag väl börjar så går det ju bra.
Det är ju det där att börja plugga som är svårt.
Måste skärpa mig med det.

Har ätit lite mat också..
Men hallå, när blev jag mätt på 3 köttbullar förut?? :O tvingade nästan i mig resten.. jag måste ju äta för sjutton. Och jag är ju jävligt matglad av mig ni som känner mig ;) så det är nåt konstigt med detta.. måste vara ett litet tecken på att magen inte är helt frisk än!

Har faktiskt plockat in tvätten också, så lite nytta har jag gjort. Men ser fortfarande förjävligt ut här. Måste ta en städdag innan jul iaf!

Nej nu ska jag plugga vidare igen.

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0