Ny telefon..... typ

Det är helt sjukt vad jag är trött!
Har skrivit ner en power point som dom gick igenom i skolan idag.. trodde jag skulle dö.. mina ögon föll nästan ihop. Skulle även läsa en grej som de gick igenom.. kunde inte koncentrera mig.. ögonen ville bara blunda.
Så det är ingen ide att sitta och kämpa med plugget nu när man är så trött.. så jag tänkte faktiskt gå och lägga mig nu och kolla på vänner, då lär jag väl somna ganska så snart och då lär jag ju vara utvilad imorgon :D

Förresten, jag uppdaterade min telefon för en liten stund sen... den behövde tydligen det ;P shit vad den har uppdaterat sig :O
Det känns som om jag har en ny telefon nu kan jag lova! Allt är typ nytt haha :P
Smsen ser ut som på iphone telefonerna nu.... fast istället för grönt så är det blått ;P facebook är annorlunda.. galleriet är annorlunda.. ja helt enkelt allt är annorlunda!
Kommer ta ett tag innan man vänjer sig! men det blir nog bra tillslut :)

Imorgon blir det skola och jag tycker det ska bli väldigt intressant med att lyssna om Autism! Sen ska studiegruppen träffas och göra klart någon uppgift som vi har. Så kommer nog hem vid 16.30 imorn, och då går jag direkt till Sofia för hon har fått ljusen som jag har beställt sen hon hade ljusparty :D helt kul!

Kan ju säga att jag längtar till helgen redan! :O
Då är man ju bortbjuden på fest... är lite nervös inför det.. man vet ju inte hur det kommer gå liksom.. men hallå.. hur skulle livet vara om det gick felfritt hela tiden?

Köpte en salva för ögonen förut... ska bli intressant och se om den fungerar! hoppas det!

Nej sängen väntar på mig nu..

HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0