Hundvakt :)

Har sovit bra inatt fast jag har varit hundvakt.. brukar sova dåligt när jag inte är van med djur, men det har gått så bra så. Ebba har faktiskt legat i soffan hela natten, så jag har fått haft sängen för mig själv konstigt nog. Men nu på dagen så har hon tagit över den igen.. så det är lika bra att hon får ligga där.

Hon är inte direkt svår att ta hand om.. hon sover tametusan jämt!!
Förutom när vi är ute då! en trött hund det där kan jag lova.

Men jag vill hitta på nåt med henne.. så jag ska göra ordning mig för att ta en promenad ner till mamma och hälsa på och fika :) Kan nog bli kul för Ebba, det kan ju ramla ner något gött på golvet när vi fikar ;)
Men just nu verkar hon inte så himla sugen på att gå ut direkt ;P jag kanske får dra ut henne hahaha :D

Ikväll ska jag testa det som jag ska ha på mig imorn... är lite skeptisk faktiskt :/ får bara hålla tummarna att det blir snyggt!

Nej fixa mig lite sen ge mig ut till mamma :)



Ebba Bebba :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0