Heldag i Örebro

Då är man hemma efter en heldag i Örebro med Mamma :) Mysigt mysigt :)
Har handlat lite julklappar, tror jag bara har Linnea kvar nu faktiskt.
Får gå till stan nån dag nu i veckan och fixa till henne :)

Jag hitta även två tunikor till mig och svarta jeans :) Så jag är super nöjd!
NU vill jag ha jul så jag får äta god mat och massa julklappar ;P haha. Vill även ge mina julklappar, för jag är ganska nöjd med det jag har köpt till alla i år :)

Har köpt några tabletter till magen nu med, så nu jävlar!!

Ikväll blir det lugnt, väntar på att Linnea ska komma hit.
Hon skulle låna min skrivare och sen ska vi väl ut och åka lite bil tror ja ;) haha.
Skön Fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0