Avslutning

Idag fick jag masa mig upp 6!
Herregud... att jag aldrig kan få vara pigg på morgonen. Hur trött som helst.
Insåg idag på bussen att dom har ändrat avgångstiderna härifrån, istället för att den ska åka tjugo i varje timme så åker den i stället fem över halv. Så det är ju inte så jävla konstigt att jag har fått sprungit efter bussen en gång ;P Men nu vet jag det iaf :)
Tvärdäckade på bussen..vaknar upp när vi typ är vid universitet.. helt borta var ja ;P
Gick till Ida och där bjöd hon på äggröra och kaffe, supergott :)
sen åkte vi till hembygdsgillet?? eller något sånt.. där de som studerar lärare i estet hade lektioner med oss. Vi dansade massa olika juldanser! höll på i flera timmar.. så nu har jag verkligen dansat in julen kan jag lova!
Har aldrig dansat så här mkt inför julen nån gång haha :D Och det var våran sista lektion innan vi fick jullov :D

Efter allting så åkte nästan hela klassen och käkade lunch, jättemysigt och trevligt :)
Är så glad att jag har min klass, dom är bäst :)

Kom hem 14.30 och då började jag slå in de julklappar som jag hade kvar.
Måste till stan imorn och byta en av pappas julklappar.. jäkla skit också.. blev fel :(
Sen köpa till Linnea också.. fast det kanske får bli på Fredag.

Har tagit mig en kopp kaffe nu och sen ska jag städa!
För imorn och på fredag kommer jag inte hinna det.

Första gången jag faktisk nästan längtar lite till denna julhelg :)
chockande?? öh ja.. för alla vet att jag HATAR julen. har jag gjort enda sen jag var liten och kommer nog alltid att göra. Men längtar lite till julmaten och julklapparna :P

HEDDA HEDDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0