8.e Dec

Ja som sagt, jag testade att mobilblogga.. och det gick ju :D
För jag kom på att jag kan ju blogga när jag typ sitter på bussen hem från skolan eller nånting, eller typ när vi har slutat och jag får sitta och vänta på bussen.. för då har jag alltid så tråkigt så då kan jag ju passa på att blogga lite ;)
Man får ju inte vara dum inte ;)

Kom hem 13.30, är helt slut.
Har varit trött hela dagen idag.. jag förstår inte. Jag är tröttare idag än vad jag var igår :S och igår sov jag mkt mindre kan jag lova! Inatt fick jag nog 7 timmar iaf.. så jag tycker det är sååå konstigt.

MEN iaf...
Jag ska lägga mig i soffan och vila lite nu tänkte jag.
Sen ska jag gå till konsum och handla lite... funderar på att göra en kycklingsallad sen :P gott!
Och så måste jag ta tag i disken :( hatar att diska!!!
Ska även försöka plugga lite idag!

På Måndag efter lektionen är slut så ska jag prata med min lärare om hur jag ska komplettera allt som jag ligger efter med. Känns så bra att hon är förstående iaf :)

Dock är det väldigt tufft just nu..
Begravningen för Morfar är på Onsdag.. så jag har väldigt svårt att koncentrera mig just nu. Men efter begravningen ska jag verkligen försöka att gå vidare och ta tag i saker och ting.
Men just nu så får det vara som det är..... jag mår dåligt inombords men försöker vara så glad som möjligt utåt. Vill bara få begravningen gjord... så man kan försöka gå vidare så gott det går iaf!

Nej vila va det!

HEDDA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0