I brist på annat..

I brist på annat att göra, och har nog aldrig gjort en sån här lista nån gång?? får se om det är kul.

1. Har du ett par rosa string? hmm..sitter och tänker efter, men tror inte det. Rosa är inte riktigt min grej ;)
2. Vem var den senaste du pussade? Linder
3. Vad har du för bhstorlek? 75 C.
4. Trivs du med det? Helt okej, men skulle kunna tänka mig större.
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Ingen aning?
6. Gillar du nån nu? Jo det gör jag väl ;)
7. Vad gjorde du inatt? Kollade på film
8. Och i förrgår natt? Kollade på tv
9. Vad gör du innan du ska sova? Jag kollar ALLTID på film eller tv
10. Kan du prata med din mamma om allt? Nej det kan jag inte
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Oj det vet jag inte, beror nog på lite.
12. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Vill inte gifta mig
13. Choklad eller glass?
Choklad
14. Push-up eller T-shirtbh? push up
15. String eller hipsters? Beror på
16. Klackskor eller sneakers? Men åh, det är ju också beroende på vad man ska göra :P
17. Kjol/klänning eller jeans? Jeans


Tio fakta
1. Hemstad/ort -
Karlskoga

2. Hårfärg? Rödhårig
3. Längd - 158 tror jag.
4. Frisyr - Långt slitet hår
5. Ögonfärg - Blåa.
6. Skostorlek - 35-36
7. Humör - Trött men ändå glad :)
9. Favoritfärg - Blå och grön.
10. Vänster eller högerhänt - Vänsterhänt

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär?
Ja
2. Tror du på kärlek? Ja.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? nä det tror jag inte?
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? krossat hjärtat låter lite väl.. men vet inte? 
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? nej det är jag inte.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? nä?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det tror jag allt :)

Tio saker
1. Kärlek eller pengar?
Kärlek
2. Cider eller öl? Öl
3. Dag eller natt? Natt
4. One night stand eller förhållande? Förhållande
5. Tv eller internet? Internet tror jag.
6. Pepsi eller cola? Cola!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? oj svårt, men jag säger båda ;) beror väl på vilket humör man är på ;)
8. Färgfoto eller svartvita? Färg, men båda är fint.
9. Telefonkontakt eller face to face? Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? Inget av de.

Tio har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut?
Nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? man har nog haft den dumma tanken när man var yngre.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Ja
4. Har du hoppat bungy jump? Nej
5. Har du nånsin varit med i en olycka? Nä.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Nej!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? öh nej? 
8. Har du nånsin gått på bio ensam? haha nej :P
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Jo..
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? Ja

Tio känslor
1. Saknar du någon just nu?
Ja
2. Är du glad? Ja
3. Är du fundersam? Ja lite..
4. Är du uttråkad? jo börjar bli iaf..
5. Är du tysk? Nej
7. Är du italienare? Nej
8. Är du fransk? Nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej och dom har aldrig varit gifta.
10. Gillar du någon just nu? det vet ni ju redan ;)

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu?
23.42
2. Namn? Jenny
3. Vart bor du? Karlskoga
4. Hur många barn vill du ha? 2
5. Vill du gifta dig? Nepp
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? Det är olika
7. Har du ätit sushi? Japp
8. Favoritglass? Mjukglass med strössel, stengott!!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Ett
10. Humör? Trött men glad :)

Tre grejer
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Jagad och jagad? dom har åkt efter mig och stoppat mig.
2. Har du en hund? Nej
3. Sover du helst själv eller med någon? Klart jag sover helst med någon.

Skulle du
1. Skulle du vilja vara längre?
Ja
2. Skulle du vilja väga mer? Nej
3. Skulle du vilja ha sex nu? nja ;)
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej nej

Kan du
1. Kan du röra på öronen?
Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Jo kanske?
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja
7. Kan dina vänner lita på dig? Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Beror på vilken affär ;)

Har du
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? En storebror som är bäst <3
4. Har du ljugit på någon fråga? Nej
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det har dom nog gjort nån gång.
6. Har du varit full den här månaden? Ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
9. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nej, äldre
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Äldre
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej

Vem
1. Vem älskar du?
Mina vänner och min familj <3
2. Vem kan du berätta allt för? Min älskade vän Linnea <3
3. Vem vill du bli full med?  hmm.. alltid kul att vara full med mina vänner ;)


Kommentarer
Postat av: linnea

okej du hade tråkigt när du svarade på dom här frågorna men herregud va tråkigt jag har det som läser alla! haha på fråga 6 har du.. redan tröttnat på de här frågorna sa jag högt för mig själv, jag med! hahah ;) men sen när jag fick se bland de sista frågorna att jag va med, va glad jag blev! fast det visste jag väll redan ;) men alla andra frågor visste jag ju med ;) haha! pusss på dig min bästa! <3

2011-08-13 @ 23:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0