Uppdatering innan Rhodos!

Oj jag har visst glömt bort att jag har en blogg :P
Har inte haft ork att blogga om jag ska vara ärlig, har inte känt suget riktigt för att göra det.
Men jag tänkte iaf tala om att jag lever ;P

Håller på och tar fram kläder och saker som jag ska ha med mig till Rhodos!
Imorgon åker vi :D
Det ska bli underbart skönt!!
Tror planet lyfter 11 imorn.. ni kan väl tänka på mig då? jag är ju flygrädd! Vill verkligen inte flyga! Vill helst bara att vi ska vara nere där nu.. utan att ha flygit, men vet inte riktigt hur det ska gå till? :P
Usch mina öron kommer göra ONT!! Men har köpt nässpray, dom sa på vårdcentralen att jag skulle testa det. aa just ja.. var ju på vårdcentralen för att kolla mitt öra eftersom jag känner värkar då och då.. men nej dom sa att det inte är något fel?? öhm.. nehe?? men jag har ju ont!!!! nej men inge fel.. nej nej.. cpn!!!! ska testa med nässpray innan vi lyfter och innan landningen..

ska gå till ica snart och köpa schampoo och lite sånt.
kanske något att äta också?
Sen får jag vänta till ikväll och packa, för mamma har lite kläder som är mina hemma hos henne, och dom kommer hon med ikväll.
Jag är lite bekymrad över vad jag ska ha på mig när vi åker imorn med.. hmm.. inte lätt inte.

Men nej gud vad jag sölar!
Men om jag inte skriver något mer innan vi åker så säger jag nu att ni får ha det så bra här hemma!!
Ta hand om er!

Jag ska sola och bada åt er med ;)

Ha det gött!! :D för det ska vi ha ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0