shopping!

Har varit till Mariberg idag med mamma :)
Det jag främst var ute efter var shorts.. gick verkligen i alla affärer..
När vi skulle åka hem så gick vi in på cubus en gång till, tror ni inte jag hitta ett par jeans shorts då?? och vi var ju inne där innan men då såg jag dom inte. Så jag har gått i alla affärer och letat och hittar dom i sista affären som vi är inne i.. bravo!



Inte så bra bild men detta hitta jag iaf.
 - Jeans shorts
 - 2 linnen
 - 1 cardigan
 - 1 väst tröja?? eller linne eller vad man ska kalla det :P
 - 3 trosor
 - 1 BH
 - 2 par örhängen
 - Solglasögon

Sen en liten present till murras och Jerrys bebis, men det är ju inte med på bilden såklart ;)

jag är nöjd, men dyng fattig!!
Nu är det bara en ny bikini som fattas!
Sen är jag redo för resan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0